Plechovka je zábava. Setři, raduj se a vypij...

Unikátní etiketa se stíracím polem na plechovce vytváří příležitost pro zcela novou formu vzájemné interakce firmy či organizace s jejími zákazníky nebo obchodními partnery. Proces setření barvy z plechovky a očekávání výhry je silnou podvědomou komunikací se značkou a vašimi produkty.

Speciální kovoražba ve spojení s etiketou na plechovce, kterou lze snadno seškrábat a mobilním telefonem se čtením QR kódu umožňuje vytvářet mnoho zábavných herních konceptů.

Jak to funguje? Na každou plechovku aplikujeme unikátní kód jako u losu a pak jej při tisku překryjeme speciální barvou, která jde snadno seškrábnout. Prostě stírací los na plechovce. A jak můžete soutěžní plechovku využít?

Vzor soutěžní plechovky

Jak soutěžit?

Rychlá výhra pro účastníky akce – otevření nové prodejny.

Každý účastník vaší akce dostane při prezenci plechovku s nealko nápojem a vaším designem jako dárek. Na stanoveném počtu plechovek (např. každá 10. vyhrává) je značení jen ve variantách „Vyhráváte 1 / „Třeba příště“. Výherní plechovky mají pořadová čísla – můžete mít stejné ceny pro všechny výherce nebo odměny s různou hodnotou. Výherní kód účastník ukáže hostesce a získá odměnu, např. poukaz na slevu.

Soutěž s okamžitou výhrou.

Součástí plechovky je stírací pole, které skrývá výherní symboly. Tuto soutěž nazýváme okamžitá výhra, kde se například z 2880 kusů plechovek vytvoří 500 kusů s výhrou 100 Kč, 200 kusů s výhrou 200 Kč, 50 kusů s výhrou 500 Kč ahoj 10 kusů s výhrou 1000 Kč. Zbytek plechovek je nevýherních. Zákazník si zakoupí nebo obdrží od obsluhy výherní plechovku, setře stírací pole a výhru nárokuje přímo u obsluhy. Jedná se o nejoblíbenější formu zábavy, která je vhodná pro kasina, bary, ale i obchody.

Soutěž pro markety.

Pod stíracím polem se skrývá částka, kterou zákazník vyhrává + EAN cod, který slouží k uplatnění výhry přímo v daném marketu u pokladny. Zákazník předloží při nákupu plechovku, kterou pokladní načte a výherní částka se ihned odečte z nákupu. Výhodou této soutěže je, že se zákazník vždy vrátí do marketu stejné značky v rámci ČR, kde opětovně provede nákup.

Soutěž s příspěvkem na dobrou věc.

Tato soutěž je vhodná například pro ZOO, kde se na plechovky vyobrazí 8 zvířátek, samozřejmě v 3D efektu, kde zákazník nákupem této plechovky s nápojem přispívá určenou částku na dané zvířátko. Součástí plechovky je i stírací pole, kde se soutěží například o novou vstupenku nebo jinou atraktivní výhru. plechovky umíme umístit do výdejních automatů po celém areálu, kde si zákazník sám vybere, jaké zvířátko chce podpořit. Zákazník si plechovku nejen vypije a schová, ale má skvělý pocit, že přispěl na oblíbené zvířátko.

Soutěž pro získání nových klientů.

Tato soutěž je vhodná velké společnosti, které mají zájem získat nové klienty. Na plechovku pod stírací pole se umístí přímá výhra. V momentě, kdy si zákazník u společnosti sjedná smlouvu a tato smlouva je validní, obdrží zákazník SMS zprávu, která ho informuje, že si má vyzvednout svou výherní plechovku na některém s našich výdejních míst. zákazník přijde na výdejní místo, ukáže unikátní kód z SMS zprávy, který obsluha vloží do systému, zkontroluje správnost kódu ahoj zákazníkovi dá vybrat z několika plechovek. Po té si už zákazník vychutnává nápoj a raduje se z výhry. Naše společnost disponuje 1000 výdejními místy, kde si zákazník vyzvedne výherní plechovku, SW pro zadání kódu z SMS zprávy. zajistíme i dopravu plechovek na výdejní místa. Tato soutěž je s absolutním servisem.

Tombola na plese – půlnoční losování a výhra na místě.

Součástí cen/vstupenky na ples je originální plechovka například s vínem (založte tradici a pravidelní návštěvníci budou vaše plechovky/vstupenky dlouhodobě sbírat). Na každé plechovce je stírací pole s originálním číslem losu, k němuž lze předem přiřadit konkrétní výhru. Výherce si po setření kódu může přímo vyzvednout výhru.

Firemní promotion – uvedení nového produktu na trh.

Jako podporu uvedení nového typu zájezdu na trh zvolila cestovní kancelář soutěž, kde je hlavní cenou exotický zájezd. Součástí dlouhodobé strategie budování trhu je on-line komunikace s potenciálními klienty. V designu reklamní plechovky byla použita atraktivní fotografie destinace a QR kód s odkazem na speciální webovou stránku se soutěží. Plechovky s osvěžujícím nealko nápojem byly rozdávány jako dárek na veletrzích a dalších místech s výskytem cílové skupiny zákazníků.

Načtením QR kódu z plechovky se zákazník dostal na speciální stránku webu (přesné měření efektivity kampaně), kde zadal kód z plechovky, jméno a příjmení, e-mail nebo mobilní telefon a potvrdil souhlas se zpracováním údajů. Po uložení mu přišlo potvrzení (e-mail/SMS) a voucher na základní slevu 10% na vybrané zájezdy, ale také jeden ze zákazníků obdržel hlavní výhru.

On-line systém na losování výher, vyhodnocení kódů, sběr kontaktních údajů a informování účastníků o výhře si můžete u nás výhodně pronajmout.

Už máte tu správnou inspiraci? Tak se nám ozvěte a brzy můžete mít v ruce svůj vlastní „stírací los“ na plechovce.